طراحي سايت ، بهينه سازي سايت طراحي سايت ، بهينه سازي سايت .

طراحي سايت ، بهينه سازي سايت

سفارش سرويس بلاگ دهي

با سفارش و خريد سرويس بلاگ هي مي توانيد به كاربران خود به صورت ساب دومين و رايگان وبلاگ دهي كنيد و در وبلاگ هاي كاربران به تبليغات و لينك سازي يا توليد محتواي و يا افزايش بازديد رايگان مجموعه خود بپردازيد. اين سرويس مانند سيستم هاي ديگر وبلاگ دهي بلاگفا و پرشين بلاگ مي باشد و قابليت هاي بيشتري نسبت به آنها در اختيار كاربران تان قرار ميدهد مهم تر از آن امكانات مديريتي كامل اين سرويس منحصر به فرد و اختصاصي مي باشد كه توسط جهش فا سفارشي سازي و توسعه يافته است.

قابليت هاي بخش مديريتي سرويس عبارت است :

  • تنظيمات سايت

تنظيمان عنوان

تنظيمات قالب

تنظيمات ايميل

  • مديريت كامل وبلاگ ها (ويرايش - حذف - فعال و غيرفعال و..)

مسدود سازي و فعال سازي كاربران

  • فيلتر كلمات بد

قابليت فيلتر كردن كلمات خاص جهت عدم انتشار

  • تبليغات بنري
  • مديريت صفحات

امكان ايجاد صفحات اضافه

صفحه مخصوص تبليغات و تعرفه هاي تبليغات

  • ارسال مطلب گروهي و رپورتاژ

قابليت انتشار رپورتاز و مطلب در كليه وبلاگ ها بصورت رندوم به  كليك

  • تبليغات متني
  • ميريت دومين ها

امكان پارك كردن دومين بر روي وبلاگ

امكان تاييد و حذف دومين روي وبلاگ

  • بررسي اطلاعات سازنده وبلاگ از جمله آي پي و تاريخ ساخت و بروز رساني
  • امكان انتشار اخبار در بلاگ news
  • امكان بازيابي پسورد مديريت و يوزر admin
  • و...

امكانات بخش كاربري سيستم عبارت است :

  • عضو گيري براي هر وبلاگ و امكان مديريت كاربران
  • عضويت در خبرنامه و ارسال خبرنامه
  • نظرات زير پست ها
  • تبادل لينك اتوماتيك
  • امكان ايجاد صفحات اضافه
  • ايجاد چندين وبلاگ با يك اكانت
  • امكان ايجاد وبلاگ گروهي و تعيين سطح دسترسي كاربران
  • آمارگير حرفه اي به صورت گرافيكي
  • تماس با ما
  • نمايش وبلاگهاي بروز شده در صفحه اول سايت
  • نمايش فهرست وبلاگها قبل از ثبت نام كاربر
  • امكان انتقال مطالب از ديگر سيستم ها
  • بكاپ گيري و بازگرداني بكاپ
  • امكان بازيابي مطالب حذف شده
  • امكان ايجاد و مديريت نظرسنجي
  • آپلود سنتر اختصاصي براي هر كاربر
  • ورود كاربر با تكنولوژي آجاكس
  • امكان نمايش خبرهاي ايجاد شده در صفحه كاربري توسط مديريت سايت
  • نمايش وبلاگهاي بروز شده
  • ايجاد بي نهايت وبلاگ
  • ويرايش مشخصات كاربري و آپلود تصوير نمايه كاربر و نمايش آن در وبلاگ
  • مديريت نظرات داده شده به مطالب
  • امكان ويرايش و توسعه آن توسط مديريت سايت
  • جستجو در ميان محتواي مطالب ارسال شده در بخش مطالب ارسال شده وبلاگ در نمايش پستهاي وبلاگ كاربر
  • ارسال پست جديد با امكانات اديتور پيشرفته و اپلود عكس فوري در هاست وبلاگ و نمايش آن در محيط اديتور و
  • درج فايلهاي فلاش صوتي و تصويري و مديريت بر امكانات اديتور پيشرفته
  • ايجاد شاخه و موضوعات مختلف در وبلاگ
  • امكان ويرايش كد هاي قالب انتخاب شده
  • امكان انتخاب قالب جديد
  • تنظيمات تخصصي وبلاگ
  • امكان لينكستان براي لينك سايتها و وبلاگهاي ديگر در داخل وبلاگ
  • تنظيمات تخصصي نظرات كاربران ميهمان و عضو وبلاگ
  • امكان خروجي آر آر اس
  • امكان ذخيره شدن مطالب در آرشيو وبلاگ به همراه لينك آرشيو ماهانه در وبلاگ
  • امكان مشاهده پروفايل كاربر در وبلاگ

و

براي مشاهده و يا خريد اين سرويس به لينك زير مراجعه نماييد
سفارش و خريد سايت بلاگ دهي

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۰۷:۳۴ توسط:متخصص سئو موضوع: نظرات (0)

كاربرد پنل پيامك در افزايش بازديد و جذب مشتري

امروزه صاحبان موسسات و كسب و كارها براي جذب مشتري جديد يا حفظ مشتريان قبلي شان تلاش مي كنند در زمينه ارائه خدمات و سرويس ها رضايت مشتريان شان را حفظ مي كنند و كسب و كار خود را با ارسال پيامك تبليغات مي كنند.
 
تبليغات پيامكي يكي از مهم ترين بخش هاي هر شركت و كسب و كاري مي باشد بهتر است بگويم شما با سامانه پيام كوتاه شيك رنك مي توانيد به راحتي در اين زمينه فعاليت كنيد.
 
اهميت پنل پيامكي و پنل نمايندگي پيامك
پنل پيامك، يكي از بهترين و با صرفه ترين راه هاي حفظ و ارتباط با مشتري، اطلاع رساني است.
بايد بدانيد تمام كسب و كارهاي بزرگ از اين قابليت پنل پيامكي بصورت ثابت استفاده مي كنند، در صورتي كه شما از اين قابليت ها استفاده نكنيد از اين قافله فناورانه عقب مي مانيد!
 
كاربرد پنل پيامك در افزايش بازديد سايت:
شما با داشتن يك سامانه پيامكي يا همان پنل اس ام اس خواهيد ديد كه بازخورد آن چقدر در كسب و كارتان اثر بخش بوده است و ارزان ترين و آسان ترين راه براي ارتباط با مشتري ها را در اختيار خواهيد داشت.
 
در هر زمان كه بتوانيد، وارد پنل مي شويد (فرقي ندارد با كامپيوتر، موبايل و …) پيامك مورد نظر خود را به مشتري هايتان ارسال مي كنيد و به مشتريان تان نشان مي دهيد كه چقدر برايشان ارزش قائليد.
 
كاربرد پنل پيامكي در حفظ مشتري
مشتري هاي فعلي شما سرمايه هايتان هستند و به عبارتي 90% سرمايه هاي فعلي شما از مشتريان ثابتمي باشد.
هر كسب كاري با داشتن يك پنل اس ام اس پيام كوتاه مي تواند در حفظ مشتريان خود كوشا باشد كه اين يكي از مهمترين شيوه هاي اقتصادي در هر كسب و كاري است.
 
كاربرد پنل پيامكي در جذب مشتريان جديد
امروزه با توجه به رقابت در بازار، بازاريابي نسبت به قبل از اهميت ويژه اي برخوردار است
با يك پنل اس ام اس علاوه بر جذب مشتريان جديد مي توانيد افزايش فروش نيز داشته باشيد.
با ارسال يك پيامك مناسب و در قالب آفر و طرح هاي ويژه و مناسبتي به مشتري تان، مي توانيد به خوبي در اولين اقدم بازاريابي موفقي داشته باشيد. با يك متن جذاب شروع كنيد! بدون شك اين روش به صرفه ترين راه براي ارتباط نزديك با مخاطب است چرا كه احتمال ديده شدن پيامك شما بسيار بالاست.
شيك رنك ارائه دهنده آني پنل هاي كاربري و نمايندگي ارسال پيامك با كمترين نرخ ممكن در ارسال از خطوط رند كشوري با امكانات كامل و قابليت هاي نامحدود و تحويل آني پنل بلافاصله پس از پرداخت


در ادامه با قابليت هاي پنل ippanel شيك رنك آشنا خواهيد شد

  • اضافه كردن شماره
  • اضافه كردن دفترچه
  • ارسال منطقه اي كشوري
  • ارسال منطقه اي ليست سفيد
  • ارسال مشاغل
  • ارسال مشاغل به تفكيك استان
  • ارسال از فايل متني و اكسل
  • ارسال از بانك شماره
  • ارسال پيامك تكي
  • ارسال دكل BTS
  • ايرانسل منطقه اي
  • ارسال نظير به نظير
  • ارسال كلمات كليدي
  • ارسال از روي نقشه
  • ارسال ايميل
  • ارسال پيام صوتي
  • پاسخگوي خودكار
  • مسابقه
  • نظر سنجي
  • سيستم ايميل
  • منشي عضويت
  • اخطاريه
  • تبريكات
  • اقساط
  • هدايا
  • نوبت دهي
  • صندوق انتقادات و پيشنهادات
  • كد خوان
  • ارسال پيامك انبوه
  • ارسال تدريجي
  • ارسال منطقه اي كشوري
  • ارسال بر اساس كد پستي
  • ارسال محله اي
  • ارسال بر اساس رده سني و جنسيت
  • همراه اول با تقسيمات كشوري
  • ارسال پترن
  • ليست سياه
  • امكان ارسال از موبايل
  • پشتيباني
  • ارائه خدمات وبسرويس
  • دانلود رايگان از آزمايشگاه افزونه
  • راهنماي استفاده از تمام خدمات
  • خط اختصاصي
  • خط اختصاصي هديه5000 
  • خط خدماتي عمومي
  • امكان خريد خط اختصاصي
  • برگشت وجه خودكار از پيامك هاي مسدود شده
  • تعرفه دريافت پيامك رايگان
  • ساير امكانات و قابليت نامحدود
براي مشاهده و يا خريد اين سرويس به لينك زير مراجعه نماييد

منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۵۵:۱۱ توسط:متخصص سئو موضوع: نظرات (0)

سئو داخل سايت و سئو خارج صفحه چه تفاوت هايي دارند؟

 تفاوت سئو داخل سايت و سئو خارج صفحه را در اين مقاله توضيح مي دهيم. سئو داخل سايت و خارج از سايت ، كه به اصطلاح سئو داخلي و خارج از صفحه شناخته مي شود ، دو مولفه اصلي فرايند بهينه سازي موتور جستجو (سئو) هستند. براي افزايش بازديد سايت و قرار گرفتن در رتبه هاي بالاي نتايج موتور جستجو و براي رتبه بندي بالاتر ، بايد تفاوت بين اين دو و نحوه استفاده بهتر از آنها را درك كنيد.

سئو داخلي سايت چيست؟

سئو داخلي سايت فرايند دوستانه سازي موتور جستجوي وب سايت شما است.

به عبارت ساده ، اين بدان معني است كه عناصر خاصي را در وب سايت خود تنظيم مي كنيد تا موتورهاي جستجو بتوانند محتواي وب سايت شما را بررسي و درك كنند.

هرچه اطلاعات و داده هاي بيشتري از سايت شما بدست آورند ، شانس شما براي داشتن رتبه بالاتر در فهرست آنها بيشتر است.

اولين كاري كه بايد هنگام بهينه سازي وب سايت خود براي موتورهاي جستجو و به ويژه گوگل انجام دهيد و رفع مشكلات احتمالي مربوط به سئو داخلي است.

مهمترين عناصر سئو داخلي سايت

مقالات جستجوگرها

چه تفاوتي بين سئو داخلي سايت و خارج از سايت وجود دارد؟

سايت در مقابل سئو خارج از سايت

سئو داخلي سايت و خارج از سايت ، كه به اصطلاح سئو داخلي و خارج از صفحه شناخته مي شود ، دو مولفه اصلي فرايند بهينه سازي موتور جستجو (سئو) هستند. براي حداكثر قرار گرفتن در معرض نتايج موتور جستجو و براي رتبه بندي بالاتر ، بايد تفاوت بين اين دو و نحوه استفاده بهتر از آنها را درك كنيد.

سئو داخلي سايت چيست؟

Onsite سئو فرايند دوستانه سازي موتور جستجوي وب سايت شما است.

به عبارت ساده ، اين بدان معني است كه عناصر خاصي را در وب سايت خود تنظيم مي كنيد تا موتورهاي جستجو بتوانند محتواي وب سايت شما را خزنده و درك كنند.

هرچه اطلاعات و داده هاي بيشتري از سايت شما بدست آورند ، شانس شما براي داشتن رتبه بالاتر در فهرست آنها بيشتر است.

اولين كاري كه بايد هنگام بهينه سازي وب سايت خود براي موتورهاي جستجو و به ويژه گوگل انجام دهيد و رفع مشكلات احتمالي مربوط به سئو داخلي است.

مهمترين عناصر سئو داخلي سايت

 

درست كردن سئو داخلي سايت كار سختي نيست. تعدادي از موارد وجود دارد كه مي توانيد بررسي و اصلاح كنيد و چند اشتباه براي جلوگيري از تنظيم همه چيز به روشي كه بايد از آنها جلوگيري كنيد.

مهمترين عناصر سئو داخلي عبارتند از:

عنوان صفحه و توضيحات شما

اگر اهل سئو هستيد ، حتماً اين را ميليون بار خوانده ايد و اين به اين دليل است كه يكي از مهمترين فاكتورهاي سئو است.

عنوان صفحه و توضيحات همان چيزي است كه موتورهاي جستجو هنگام خزيدن يك صفحه ابتدا "مي خوانند".

اگر عناوين و توضيحات شما به روشي كه خزنده هاي موتور جستجو مي خواهند بهينه نشده باشند ، شما وظيفه آنها را دشوارتر مي كنيد و اين به نفع شما نيست.

عناوين و توضيحات خود را چگونه بهينه مي كنيد؟

قوانين ساده است:

عنوان را نزديك به 60 كاراكتر و توضيحات را بيش از 150 كاراكتر نگه نداريد.

از پر كردن كلمات كليدي خودداري كنيد ، يعني از اضافه كردن كلمات كليدي در عناوين يا توضيحاتي كه منطقي نيستند ، اما سعي كنيد ايده خوبي در مورد صفحه به موتورهاي جستجو و كاربران ارائه دهيد.

يك روش خوب در هنگام بهينه سازي اين موارد ارائه عناوين و توصيفاتي جذاب است و كاربران را به كليك ترغيب مي كند اما در عين حال اطمينان حاصل مي كند كه مربوط به مواردي است كه افراد مي توانند جستجو كنند (مربوط به محتواي صفحه است)

ابزارهاي زيادي براي كمك به شما در بهينه سازي عناوين خود وجود دارد ، من بيشتر اوقات از semrush استفاده مي كنم و روند كار به شرح زير است:

به عباراتي كه كاربران مي توانند براي يافتن صفحه شما استفاده كنند ، فكر كنيد

اين سوالات را از طريق گوگل  ، Semrush ، ابزار كلمات كليدي گوگل منتقل كنيد تا از ميزان جستجو ، دشواري كلمات كليدي و مواردي كه ديگران به عنوان عنوان براي آن سوالات استفاده مي كنند ، مطلع شويد.

مشخص كنيد كدام كلمات كليدي (ترجيحاً كلمات كليدي دم بلند) براي صفحه شما مناسب هستند

سعي كنيد آن كلمات كليدي را در عناوين خود بگنجانيد و در عين حال لحني دوستانه و جالب داشته باشيد.

مثلا:

عبارت جستجو: "مزاياي موز"

كليد واژه (بعد از تحقيق): "فوايد موز براي سلامتي"

عنوان: "10 مزاياي شگفت انگيز خوردن روزانه موز براي سلامتي"

توضيحات: ‘خوردن روزانه موز تعدادي از فوايد سلامتي را به همراه دارد. شماره 3 شگفت انگيز است و قطعاً شما را شگفت زده خواهد كرد! در ادامه بخوانيد تا بدانيد چگونه. '

برچسب H1

يك صفحه بهينه سازي شده بايد فقط يك برچسب H1 و چندين برچسب h2 ، h3 داشته باشد. برچسب h1 معمولاً همان عنوان صفحه است (البته لازم نيست كاملاً يكسان باشد).

يك راه سريع براي اينكه بفهميد صفحه شما از اين قانون پيروي مي كند اين است كه روي هر كجاي صفحه خود كليك راست كرده و از فهرست بازشو VIEW SOURCE را انتخاب كنيد.

سپس CTRL-F را كليك كنيد تا كادر "Find" را باز كنيد و H1 را جستجو كنيد. اگر بيش از دو مورد از

و مشاهده كرديد ، از توسعه دهنده خود بخواهيد آن را برطرف كند تا صفحه فقط يك برچسب H1 داشته باشد.

متن ALT براي تصاوير

اگر از تصاوير درون متن خود استفاده مي كنيد (و بايد اين كار را انجام دهيد) ، بايد مطمئن شويد كه متن ALT داراي ارزش معناداري است كه به موتورهاي جستجو در مورد محتواي تصوير و چگونگي ارتباط آن با صفحه شما نشان خوبي مي دهد.

به عنوان مثال براي تصوير زير ، من متن ALT را روي "اصول سئو داخلي سايت" تنظيم كرده ام.

لينكسازي داخلي

من شايد بزرگترين طرفدار لينكسازي داخلي باشم و اين به اين دليل است:

آنها تجربه كاربر را افزايش مي دهند

استفاده از آنها "ايمن" است

آنها به موتورهاي جستجو كمك مي كنند صفحات بيشتري را از وب سايت شما كشف كنند

آنها به شما كمك مي كنند محتوايي كاملاً مرتبط با يكديگر ايجاد كنيد

آنها نرخ پرش يك وب سايت را كاهش مي دهند

آنها به شما كمك مي كنند تا خوانندگان را به مهمترين صفحات وب سايت خود هدايت كنيد.

براي جزئيات بيشتر پست من را در مورد بهترين روش هاي لينكسازي داخلي بخوانيد اما به عنوان يك قاعده كلي ، هنگام بررسي سئو سايت داخلي سايت خود ، مطمئن شويد كه صفحات شما داراي لينك هاي داخلي هستند كه براي ديدن و كليك كاربران مفيد است.

دسترسي

اگر موتورهاي جستجو نتوانند به وب سايت شما دسترسي پيدا كنند ، هيچ يك از تكنيك هاي فوق مفيد نخواهد بود.

شما بايد اطمينان حاصل كنيد كه دسترسي خزنده ها به صفحات خود را به طور تصادفي مسدود نمي كنيد.

بهترين راه براي فهميدن اينكه آيا در قابليت دسترسي مشكلي داريد ، ثبت وب سايت خود در كنسول جستجوي Google و اجراي ابزار "URL INSPECTION" است.

با انجام اين تست ، گوگل به شما مي گويد كه آيا موضوعي وجود دارد كه مانع از ايندكس شدن درست وب سايت شما شود.

علاوه بر اين ، براي يافتن و رفع خطاهاي خزيدن مي توانيد از ساير گزارش هاي كنسول جستجوي Google استفاده كنيد.

محتوا

من نمي توانم به اندازه كافي بر اهميت محتواي با كيفيت بالا ، جالب و منحصر به فرد در كل فرآيند جستجوگرها تأكيد كنم.

اگر محتوايي نداريد كه اين ويژگي ها را داشته باشد ، معامله با سئو داخلي يا خارج از صفحه بي فايده است.

من در اينجا به جزئيات زيادي در مورد محتوا نمي پردازم ، شما مي توانيد پست من را در مورد محتواي هميشه سبز بخوانيد تا ياد بگيريد كه چگونه محتوايي را بسازيد كه داراي رتبه خوبي باشد و همچنين اين پست كه توضيح مي دهد چه مدت بايد مقاله خود را تهيه كنيد.

آنچه كه شما بايد هميشه هنگام كار با وب سايت ها و بازاريابي ديجيتال در ذهن داشته باشيد اين است كه محتوا هميشه بايد در درجه اول قرار گيرد و بعد از آن به ساير موارد.

ساير عوامل سئو داخلي سايت:

علاوه بر موارد ذكر شده ، ساير عوامل سئو كه بايد هنگام انجام بهينه سازي داخلي سايت در نظر گرفته شود عبارتند از:

URL هاي خوب قالب بندي شده (كلمات جدا شده با "-")

استفاده مناسب از آرد سوخاري

استفاده از داده هاي ساخت يافته

سرعت وب سايت

سازگاري با موبايل

شفافيت (كه پست را نوشت)

لينك هاي شكسته

به درستي 404 صفحه پيكربندي شده است

براي مشاهده ليست كاملي از فاكتورهاي جستجوگرها ، به ليست بررسي سئو من نگاهي بيندازيد.

سئو خارج از سايت چيست؟

من زمان بيشتري را به بحث در مورد سئو داخلي سايت اختصاص داده ام ، زيرا فكر مي كنم اين اولين قدم شما قبل از فكر كردن در مورد سئو خارج از سايت است.

با اين وجود سئو خارج از صفحه به همان اندازه مهم و ضروري است.

سئو خارج از سايت به اقداماتي گفته مي شود كه مي توانيد براي تبليغ وب سايت خود در وب (علاوه بر تبليغات) انجام دهيد.

متداول ترين روش ها:

لينك هايي كه از وب سايت هاي ديگر به وب سايت شما اشاره مي كنند.

بازاريابي از طريق رسانه هاي اجتماعي.

ساخت بك لينك

هنگامي كه كاربر در حال تايپ يك پرس و جو در جعبه جستجو (موتورهاي جستجو) است ، بايد تصميم بگيرد كه كدام وب سايت ها را در موقعيت هاي اول SERPS نشان دهد و نظمي كه به آنها نشان مي دهد.

براي اينكه بتوانند اين كار را به روشي انجام دهند كه كاربران آنها را از نتايج راضي نگه دارد ، آنها از چندين فاكتور (گوگل بيش از 255 فاكتور رتبه بندي سئو را استفاده مي كند) در الگوريتم هاي رتبه بندي خود استفاده مي كنند.

الگوريتم ها از طريق لينك هايي كه به يك وب سايت هدايت مي شوند تحت تأثير قرار مي گيرند (مثبت يا منفي).

اگر لينك ها از وب سايت هاي معتبر و مرتبط باشد ، به عنوان "رأي اعتماد" در نظر گرفته مي شوند و مي توانند به رتبه بندي بالاتر يك وب سايت كمك كنند.

اگر از طرف ديگر اگر آنها از وب سايت هاي بي كيفيت مي آيند ، مي توانند رتبه بندي وب سايت خاص را كاهش دهند يا حتي آن را به دردسر بيندازند (فكر كنيد مجازات هاي گوگل).

طي سالها بحثهاي زيادي درمورد لينكسازي طبيعي درمورد لينك هاي طبيعي و غيرطبيعي در جامعه سئو انجام شده است ، اعمال "مجاز" و روشهايي كه به عنوان كلاه سياه در نظر گرفته مي شوند اما بسياري از مردم هنوز درمورد نحوه برخورد با اين روند سوال دارند.

براي درك نحوه استفاده صحيح از لينك سازي ، بايد بدانيد كه گوگل در مورد لينكسازي چه مي گويد.

به طور خلاصه ، گوگل هر نوع لينكي را كه به قصد دستكاري الگوريتم خود ايجاد شده است غير طبيعي مي داند.

بسياري از لينكهاي غير طبيعي در نهايت منجر به مجازات مي شود.

اين بدان معني است كه شما نبايد به منظور افزايش رتبه خود اقدام به خريد ، فروش ، مبادله يا درخواست بك لينك كنيد.

با خيال راحت چه كاري مي توانيد انجام دهيد؟

عادت به ايجاد لينك (به خصوص از سايت هاي بي كيفيت) نداشته باشيد بلكه به دنبال لينك هاي طبيعي باشيد.

لينك هاي طبيعي توسط وب سايت هاي ديگر به شما داده مي شود زيرا آنها مطالب و وب سايت شما را جالب و قابل لينكدهي مي دانند.

اين ممكن است عجيب به نظر برسد اما بسيار بهتر از صرف وقت و تلاش براي ايجاد لينك هايي است كه ممكن است شما را به دردسر بيندازد. 

شما به لينك ها احتياج داريد ، اشتباه نكنيد ، اما اگر محتواي خوبي داشته باشيد و اگر مي توانيد با موفقيت مطالب خود را در مقابل افراد زيادي قرار دهيد ، مي توانيد آنها را به طور طبيعي دريافت كنيد.

بهترين راه براي دريافت بك لينك چيست؟

از طريق بازاريابي محتوا ، تاكتيك هاي تبليغاتي محكم ، ارسال دقيق مهمان و بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي.

بازاريابي محتوا مي تواند به شما در انتشار مطالب مناسب كمك كند و تكنيك هاي تبليغاتي خوب مي تواند مطالب شما را در معرض ديد افراد مناسب قرار دهد.

ارسال پست به عنوان مهمان داخلي سايتهايي كه داراي اهميت و اعتماد بالايي به گوگل هستند مي تواند مزاياي بيشتري نسبت به ايجاد ده ها لينك با كيفيت پايين داشته باشد.

بازاريابي از طريق رسانه هاي اجتماعي

بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي سريعترين راه براي تبليغ محتواي شما به مردم است كه ممكن است علاقه نشان دهد. انجام اين كار هميشه آسان نيست ، شما به يك برنامه نياز داريد و ممكن است مجبور شويد مقداري پول خرج كنيد اما كار مي كند و ايمن و محكم است.

در مقالاتي كه در  آينده منتشر مي كنيم نحوه دستيابي به لينك هاي طبيعي با استفاده از روش هاي فوق را با جزئيات بيشتر توضيح خواهم داد ، براي اهداف اين مقاله مهم است كه بدانيم سئو خارج از صفحه چگونه است و تفاوت آن با سئو سايت داخلي سايت چيست.

مقايسه سئو داخلي و خارجي ؛ به كداميك احتياج داريد؟

همانطور كه در بالا توضيح داده شد شما به هر دو نياز داريد. اولين نگراني شما اين است كه بهينه سازي سئو داخلي خود را انجام دهيد تا موتورهاي جستجو بتوانند محتواي شما را درك كنند.

سپس ، هنگامي كه محتواي با كيفيت كافي در وب سايت خود منتشر كرديد ، مي توانيد به فكر سئو خارج از صفحه و چگونگي دريافت بك لينك طبيعي قوي از وب سايت هاي ديگر باشيد كه رتبه شما را بيشتر مي كند.

برعكس شروع نكنيد اگر وب سايتي از تمام ويژگي هاي آن برخوردار نباشد تا يك وب سايت عالي تلقي شود ، بنابراين كانديد مناسبي براي لينك هاي طبيعي نيست.

و اين سيگنال ديگري به گوگل است كه نشان مي دهد هر لينكي به سايت منتهي مي شود نتيجه عملكردهايي است كه رهنمودهاي آنها را نقض مي كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۰۰:۴۳ توسط:متخصص سئو موضوع: نظرات (0)