Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  ارتقا ctr ارتقا ctr

طراحی سایت ، بهینه سازی سایت

انفجار ctr سايت و ارتقا رتبه گوگل در 7 روز

صفحه 1 گوگل رديف 1 گوگل ديگر رويا نيست .

با بسته هاي جستجو و كليك ارگانيك گوگل نسخه كولاك ctr تك تك كلمات كليدي سايت خود را منفجر كنيد !(99.9% CTR)! (تبديل رويا به واقعيت) براي اولين بار توسط شيك رنك ممكن شد در گذشته ارتقا CTR بيش از 10 درصد ممكن نبود و همچنان در هيچ سايت و بسته ديگري امكان پذير نخواهد بود با بسته هاي ابتدايي آغاز كنيد تا به باور اين افتخار پي برده سپس انفجار واقعي را در گوگل بصورت حرفه اي براي كليه كلمات كليدي سايتتان را رقم بزنيد.

فرض كنيد در يك بسته كليك گوگل نسخه كولاك فقط 100 نفر عبارت كليدي سايت شما را جستجو كنند و 100 كليك صورت بگيرد نسبت جستجو و نرخ كليك منجر به افزايش 100% Average CTR مي گردد .

اين فرايند بكلي به گوگل واكنش مثبت و تعامل بازديد كننده گان نسبت به سايت را با جستجو و كليك باكيفيت و ارگانيك ثابت مي كند و بلعكس اگر نرخ جستجو و كليك سايتي در نتايج جستجو گوگل ضعيف باشد با افت و كاهش CTR روبرو بوده و جايگاه كلمات كليدي و سايت تنزل پيدا خواهد كرد.

نكته:

  1.  در اين سرويس كليه جستجو ها و كليك ها از نتايج فارسي با كاربران و IP هاي ايراني خواهد بود كه Dwell Time و زمان ماندگاري هر يوزر از لحظه جستجو و كليك تا خروج از سايت نيز حداقل از 30 ثانيه شروع مي شود و در بسته هاي ويژه تا 2,5 دقيقه متفاوت خواهد بود .
  2.  با توجه به اينكه ما از اين سرويس در پروژه هاي خود استفاده مي كنيم ظرفيت اين سرويس محدود بوده و غير قابل تمديد است

سرويس جستجو و كليك ارگانيك گوگل نسخه كولاك چه كاربردها و امكاناتي دارد :

  • انفجار و ارتقا فوري و همزمان Total Impressions , Total Clicks
  • انفجار و ارتقا فوري 99.9% Average CTR نمونه 1 نمونه 2
  • انفجار و ارتقا فوري Average position
  • ارتقا فوري رتبه سايت و كلمات كليدي در گوگل تا رديف برتر Google
  • ارتقا رنك الكسا ايران و جهاني
  • قابليت انتخاب نوع آي پي ايراني يا خارجي
  • قابليت انتخاب محيط جستجو موبايل يا دسكتاپ
  • قابليت ثبت آمار و نمايش در گوگل سرچ كنسول و Alexa

برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/4/3 ساعت: ۱۱ توسط:websiteseo :

▐✖♕افزايش طبيعي كليك ارگانيك گوگل و ارتقا CTR▐✖♕

خريد و سفارش كليك گوگل ارگانيك و ✖ افزايش CTR ✖

اگر تصميم گرفته ايد مطابق با الگوريتم ها و آپديت هاي جديد گوگل همگام شويد و سئو سايت خود را تقويت كنيد و جايگاه بهتري نسبت به رقبا در رديف برتر و آغازين گوگل كسب كنيد بايد به CTR يا نرخ كليك كاربران بر روي لينك سايت خود در نتايج جستجو گوگل توجه و برنامه اي ويژه اي داشته باشيد.
 
امروزه گوگل در تمام الگوريتم هاي خود اهميت فوق العاده زيادي براي اين فاكتور كيفي جهت رتبه بندي سايت‌ها قائل شده است و به طور كلي هدف گوگل ارائه بهترين تجربه كاربري به كاربرانش مي باشد.

هر چه نرخ كليك ارگانيك بر روي لينك يك سايت در نتايج گوگل بيشتر باشد ارسال سيگنال مثبت از نگاه گوگل نسبت به سايت و شاهد↗افزايش CTR↖و ارتقا جايگاه كلمات كليدي در Google خواهد بود و نشان دهنده تعامل و واكنش مثبت كاربران نسبت به سايت است در واقع نرخ كليك سايتي در نتايج گوگل ضعيف باشد با ↘افت CTR↙ روبرو بوده جايگاه خوبي در نتايج برتر و رديف آغازين و رتبه ➊ گوگل كسب نخواهد كرد .


به عنوان مثال: اگر سايتي در جايگاه پايين از نتايج گوگل است اما كاربران زيادي بر روي آن كليك كنند در واقع نرخ كليك و CTR سايت در مقايسه با جايگاهي كه داريد بالاتر رفته و گوگل با استفاده از الگوريتم RankBrain جايگاه و رتبه سايت را فورا ارتقا مي دهد.
در يك بسته اي روزانه 2000 نفر عبارت كليدي سايت شما را جستجو كنند و فقط 5 درصد آنها يعني 100 نفر در نتايج جستجو بر روي سايت كليك كنند نرخ كليك و CTR سايت به 10 درصد افزايش مي يابد در واقع بازديدكنندگان ارگانيك سايت 2 برابر خواهد شد .


  • تاثيرات افزايش كليك گوگل ارگانيك و ارتقا نرخ CTR
    ارتقا رتبه كلمات كليدي
    افزايش ترافيك و كليك ارگانيك و طبيعي سايت
    كسب جايگاه برتر در گوگل
    بهبود رنك الكسا
    ارتقا CTR سايت
    كاهش CTR سايت رقبا
    قابل ثبت و رهگيري در سرچ كنسول گوگل

هم اكنون شما مي توانيد با سرويس هاي ✪ كليك ارگانيك گوگل و افزايش نرخ كليك ctr ✪ مجموعه شيك رنك تاثير قابل‌ توجهي در ارتقا جايگاه و رتبه كلمات كليدي كسب‌ و كار و سايت تان در نتايج گوگل تجربه كنيد .

در اين سرويس هاي شيك رنك كليه جستجو ها و كليك ها از نتايج فارسي با كاربران و IP هاي واقعي و كاملا ☫ايراني☫ خواهد بود كه Dwell Time و زمان ماندگاري هر بازديد كننده از زمان سرچ و كليك تا خروج از سايت نيز حداقل 1,5 دقيقه خواهد بود

براي مشاهده و يا خريد سرويس افزايش CTR و نرخ كليك به لينك زير مراجعه نماييد
خريد و سفارش كليك ارگانيك گوگل و ارتقا CTR

منبع


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/12/18 ساعت: ۱۲ توسط:websiteseo :